10 Terbang Rendah Terbaik!!!

Adeh!! Bergegar rumah nih!!

Zaman2 kecik dulu. tengok kapal terbang atas kepala memang kita akan rasa teruja .. sekarang pon tak kurang gak kalu bunyi tu kuat semacam ja.. inikan pula jet pejuang yang buat lintasan dalam jarak memang dekat dengan tanah.. fuh.. kalau tengok depan mata nih.. compem kaku barang seminit dua..huhu.. kat bawah ni video dari youtube jet pejuang yang buat lintasan terbang rendah..






best tuu...

p/s: Agak2 kat Malaysia ada buat jugak ke tak eh..hehe..

Iklan Sebentar: Ding2..

Comments

  1. haha...kalo duk lam rumah bergegar lari nih.hehe tengok jet.huhu dulu msa kecik2 =)

    ReplyDelete
  2. @Anon.. terkesima lla tuh...haha

    ReplyDelete
  3. @hasbro.. haha.. compem la bro.. sape xsuka tgok jet zaman kecik2 dulu.. dah bsar pon tebwk2 lg..hehe

    ReplyDelete
  4. perghhh terbang rendah betul nie...dekat sgt dh tu nak kena org..

    entries terhangat>>>Bangunan Tenaga Solar Terbesar Didunia

    ReplyDelete
  5. @ewanrani.. nasib tak kene engine ja.. kalau tak rentung kat situ..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts