Yang Mana Lagi Hebat..

Assalamualikum.. sehat ka nih?? (1st time tanya..hehe)

Berkenaan hebat kat atas tu pasal syarikat telekomunikasi Maxis dengan Celcom.. rasa2 la.. yang mana lagi hebat eh..

Aku saja ja tanya soalan ni takut2 orang lain ada pendapat yang berbeza dengan aku... pendapat aku, aku rasa celcom lagi hebat... sebab ape, sejak dari aku guna celcom aku tak pernah ada ganguan talian.. contohnya tak boleh nak call, tak boleh nak hantar sms, kalau jadi macam tu pon sebab line kat kawasan tu tak ada (of coz la kan..hehe).. walaupun duduk jauh kat dalam pedalaman pon masih lagi ok dia punya servis..

Font sizeDigi tak tahu la plak macam mana.. tak penah guna pon..

Tapi bila aku mula guna kalau maxis ni.. Adeh!! susah2.. aku baru ja guna khidmat maxis ni.. tu pun sebab gatai tangan nak pakai handphone yang highend.. jadi aku beli la dengan maxis.. dengan kontrak selama dua tahun.. fix line.. walaupon fix line, tapi dia punya masalah punya lah banyak.. kadang2 tak dapat nak call, dah la kecemasan.. dok syok mesej awek, tak leh nak send, kadang2 tu servis pon tak dapat.. padahal dok kat kawasan KL.. adeh!! tak paham betul la.. rasa menyesal pon ada.. tapi nak buat macam mana menda dah jadi.. kontrak pon dah sign (cheewah.. hehe).. korang ada gak ke masalah ni.. ke aku ja.. tak tahan la asek dok restart handphone ja.. kang lama2 kong hp aku.. belum sempat kontrak abis..huhu..

Comments

Popular Posts