Mimpi Mainan Tidur

Beberapa hari yang lepas, aku ada bermimpi.. Mimpi ni agak lain dari yang lain.. biasanya kalau aku mimpi skali pon lepas sejam dua jam aku bangus terus tak ingat dah mimpi tu.. tapi mimpi kali ni... terngiang2 kat kepala aku seharian.. oleh kerana nak tahu apa maksud mimpi aku tu.. aku search la kat internet...

Keyword: Mimpi dipatuk ular...kekekeke

Jawapan: Jika mengikut kepercayaan orang orang terdahulu, juga di sebut didalam kitab tajul muluk, mimpi mengenai ular merupakan petanda jodoh semakin hampir. Walaubagaimanapun mimpi adalah mainan tidur semata-mata dan ada kemungkinanya dari mainan syaitan. Oleh itu kita tidah perlu merasa tertekan atau sebagainya dengan kehadiaran mimpi tersebut.




erm.. kalau betul pun apa salahnya...hehehe... aku ada bagitau mak aku... ada plak dia gelak..haha... tapi teori kat atas tu boleh pakai ke kat aku.. bab aku laki..haha

Comments

Popular Posts