Posts

Promosi Julai 2017 Deposit Less RM150 Wowww !!!

Image
------------------------------------------------------------
PROMOSI JIMAT JULAI 17 - BANYAK SANGAT PROMOSI NI!!
------------------------------------------------------------ "nak jimat kaw kaw, boleh beli time promosi ni"
Kalau sebelum ni deposit RM200 tapi sekarang Rm50 sahaja!

Whatsapp direct saya tekan sini untuk promosi jimat Coway ni.
Promosi deposit ni adalah terhad untuk model:



Anda yang saya cari jika anda:
- Nak jimat bayaran deposit
- Nak jimat bayaran bulanan
- Nak air bersih terus dari paip
- Ada anak kecik kat rumah
- Nak Buat susu untuk anak
- Nak ruang yg kecil untuk penapis air. Saya berpengalaman menguruskan borang pesanan coway seluruh Malaysia. Bayaran bulanan adalah termasuk: > Penghantaran & pemasangan
> Servis setiap 2 bulan
> Penggantian Filter berjadual
> Penukaran alat ganti
> Full warranty
> Pemindahan unit ke kediaman baru Jadi dan tak perlu risau untuk keluarkan duit bagi servis, semua dah termasuk dalam bayaran bulanan.  Pro…

PROMOSI WAKTU TERHAD MODEL NEO RM95 SAHAJA

Image
"Sape tak beli penapis air coway masa promosi ni, rugi!" - Pn Ida

Whatsapp PROMOSI ke 012 671 4009 untuk promosi  terhad ni






Bayaran bulanan adalah termasuk:

> Penghantaran & pemasangan
> Servis setiap 2 bulan
> Penggantian Filter berjadual
> Penukaran alat ganti
> Full warranty
> Pemindahan unit ke kediaman baru
Jadi dan tak perlu risau untuk keluarkan duit bagi servis, semua dah termasuk dalam bayaran bulanan. Iaitu RM95 sahaja. 
Promosi ni untuk waktu terhad sahaja.. promosi akan tamat pada bila - bila masa sahaja, atau sehingga unit Neo kehabisan stok.

Hubungi saya segera
p/s: kalau banding beli cash, lagi murah beli secara sewabeli waktu promosi ni.  :)

Naim - Team Sahabat Coway 012 671 4009  Atau tinggalkan no telefon anda disini --> Inbox Sahabat Coway

PROMOSI WAKTU TERHAD MODEL NEO . 95 SAHAJA

Image
"Sape tak beli penapis air coway masa promosi ni, rugi!" - Pn Ida

Whatsapp PROMOSI ke 012 671 4009 untuk promosi  terhad ni





Apa yang coway tawarkan kepada bakal pelanggan:
> Penghantaran & pemasangan
> Servis setiap 2 bulan
> Penggantian Filter berjadual
> Penukaran alat ganti
> Full warranty
> Pemindahan unit ke kediaman baru
Jadi dan tak perlu risau untuk keluarkan duit bagi servis, semua dah termasuk dalam bayaran bulanan. Iaitu RM95 sahaja. 
Promosi ni untuk waktu terhad sahaja.. promosi akan tamat pada bila - bila masa sahaja, atau sehingga unit Neo kehabisan stok.

Hubungi saya segera
p/s: kalau beli cash pon lagi murah beli secara sewabeli waktu promosi ni.  :)

Naim - Team Sahabat Coway 012 671 4009  Atau tinggalkan no telefon anda disini --> Inbox Sahabat Coway

Penapis Udara Coway

Image
Assalamualaikum..
Udara kat malaysia sekarang ni sangat membimbangkan. 
Anak - anak dah mula rasa tak selesa, ada yang dah jatuh sakit. Kalau anak - anak duduk dalam rumah sekali pon, mesti sedut udara yang tak sihat sekarang ni.
Dah tiba masa tuan/puan untuk mula pakai penapis udara, bukan sahaja untuk masalah jerebu sekang ni, malah untuk kesihatan anak - anak untuk masa hadapan.
"Buka2 pintu terus menyala merah si Lombok ni, sebelum ni tak rasa sangat, tapi sejak jerebu ni, saya rasa sangat2 berbaloi guna penapis udara coway"
Lombok II
" Anak sulong saya deman baru2 ni, kebetulan pula masa tu saya baru melahirkan anak yang kedua, bila suami saya pergi jumpa doktor untuk anak sy yang demam tu, doktor cadangkan supaya kami asingkan tempat tidur anak2 kami, takut virus dari anak sulung saya yang demam tu berjangkit kat anak saya yang baru lahir. Tapi saya tak asingkan pon, tapi saya pasang Penapis Udara Coway dalam bilik,  sebab saya tahu selain dari tapis habuk, coway …

Promosi Coway Ogos 2015

Image
Assalamualaikum..
Berita baik bagi Tuan/Puan uyang berminat nak pasang penapis air coway di rumah/kedai/pejabat.
Untuk bulan Ogog 2015, coway ada buat promosi untuk pembelian model Sally, Petit dan Metro. Bagi model - model ni coway tidak mengenakan sebarang bayaran pendaftran. Ia adalah PERCUMA. Promosi ini adalah khas bagi sewa beli. Untuk pembelian cash, coway masih lagi tawarkan 10% diskaun untuk semua model.
Model Sally

Deposit asal: Rm 340 Deposit bagi bulan ogos (Promosi): RM140 Sahaja!! RM200 Diskaun!!
Rm140 Siap pasang.
Yuran bulanan bagi sewa beli Rm140

Model Petit

Deposit asal: Rm 320 Deposit bagi bulan ogos (Promosi): RM120 Sahaja!! RM200 Diskaun!!
Rm120 Siap pasang.
Yuran bulanan bagi sewa beli Rm120

Model Metro

Deposit asal: Rm 340 Deposit bagi bulan ogos (Promosi): RM140 Sahaja!! RM200 Diskaun!!
Rm140 Siap pasang.
Yuran bulanan bagi sewa beli Rm140


Untuk maklumat lanjut boleh terus hubungi saya
Naim 012 671 4009 call/sms/whatsapp

Agen Coway Kawasan Kemaman, Dungun dan Kuantan

Image
Assalamualaikum, 
Bagi yang berminat nak pasanag penapis air coway boleh call/sms/whatsapp saya ye. saya sekarang beroperasi di seluruh pantai timur. 
Jadi siapa -siapa yang berhajat nak pasang penapis air coway kat rumah, saya boleh tolong, untuk penerangan tentang produk, cara bayaran dan cara pembelian, boleh tanya saya, semua penerangan adalah PERCUMA!!
Untuk pemasangan bulan 6, Alhamdulillah saya dapat bantu 3 pelanggan saya yang nak pakai penapis air coway.

En Khairul - Villaem En Zairul - Petit En Azizi -  Villaem

Untuk pemasangan bulan 7. Alhamdulillah 5 pelanggan saya dah pun pasang penapis air diorang kat rumah masing masing.

Pn Wan Zaliha - Villaem En Aminuddin - Petit En Mahadi - Petit En Ikhwan - Villaem En Safarul - Villaem

Bagi yang berminat nak guna penapis air coway, saya boleh tolong tuan/puan untuk buat pembelian. =]
Naim  012 671 4009 call/ sms/ whatsapp

Pemasangan Penapis Air Coway May 2015

Image
Assalamualaikum.. Alhamdulillah, untuk bulan May, saya dapat bantu pelanggan saya yang nak pasang penapis air coway.. Rasa puas hati bila pelanggan saya dapat menggunakan penapis air untuk kegunaan sendiri dan juga keluarga. Matlamat saya nak semua dapat minum air bersih lagi sihat. :)

Bagi yang berminat untuk pasang penapis air di kawasan Dungun dan Kemaman, Boleh terus hubungi saya
Azie Coway 019 999 0946 fb:  sahabat coway
Dibawah ni saya sertakan testimoni pelanggan saya. 

En amzar dah siap2 bagitahu nak pasang penapis air luar rumah plak.  insyallah saya akan uruskan. kalau penapis air luar rumah ada yang terkini.. iaitu Bamboo. 






Antara testimoni pelanggan saya yang gembira selepas pemasangan penapis air coway. 
Alhamdulilah untuk bulan May.. Saya dapat bantu 5 keluarga utntuk pasang penapis air coway. :)
1. En Amzar - Villaem - Dungun 2. En Maheder -  Villaem - Air Putih Kemaman 3. Puan Saba - Value - Bukit Kuang Kemaman 4. En Azwan - Petit - Dungun 5. Pn Zunar - Villaem - Kerti…