Sunday, August 16, 2015

Agen Coway Kawasan Kemaman, Dungun dan Kuantan

Assalamualaikum, 

Bagi yang berminat nak pasanag penapis air coway boleh call/sms/whatsapp saya ye. saya sekarang beroperasi di seluruh pantai timur. 

Jadi siapa -siapa yang berhajat nak pasang penapis air coway kat rumah, saya boleh tolong, untuk penerangan tentang produk, cara bayaran dan cara pembelian, boleh tanya saya, semua penerangan adalah PERCUMA!!

Untuk pemasangan bulan 6, Alhamdulillah saya dapat bantu 3 pelanggan saya yang nak pakai penapis air coway.


En Khairul - Villaem
En Zairul - Petit
En Azizi -  Villaem


Untuk pemasangan bulan 7. Alhamdulillah 5 pelanggan saya dah pun pasang penapis air diorang kat rumah masing masing.


Pn Wan Zaliha - Villaem
En Aminuddin - Petit
En Mahadi - Petit
En Ikhwan - Villaem
En Safarul - Villaem


Bagi yang berminat nak guna penapis air coway, saya boleh tolong tuan/puan untuk buat pembelian. =]

Naim 
012 671 4009
call/ sms/ whatsapp

No comments:

Post a Comment

Penapis Air Coway - Promosi Trade In

Berita baik untuk pengguna penapis air selain coway sebelum ni..  Coway ada promosi VINO Trade In.. Boleh la siapa - siapa yang dah la...