Suka Orang Kreatif!!

Dalam dok surf internet tadi terjumpa gambar2 yang agak menarik.. Dia ni jurusolek patung (aku agak la.. kerja betol tu tak tahu la plak..he).. Bila dia solek patung2 tu memang berbeza dari sebelum dengan selepas dia solek.. daripada patung yang pucat, tak ada riaksi muka langsung, memang kalau tengok memang tak cam siapa identiti patung tu... sehingga la patung tu jadi tu jadi nampak hidup..... Kira macam patung2 madame Tausade... tapi versi kecil...


ni lah orangnya... kreatif2...

Macam kene shrink plak diorang nih...


Peminat burlesque kenal lah dia nih.. cher...


sejibik tuuu....

mana gambar aku nih... takde pon... patut kene tiga orang ada kat atas nih..hoho


ada pon aku.. tak leh dok ngan diorang.. nanti aku nak kekos (gigit), cemburu skit sejak kebelakangan ni!!..kekeke
single is better(orang lain cakap la)..hehe

Nama dia noeling leh tengok kat sini hasil kerja dia.. here.. Memang menarik.. kreatif abis!!!!

Comments

  1. memang terer la brader tu. aku agak minat jgk. tp org muslim tak boleh reka benda2 mcm ni

    ReplyDelete
  2. sangat kreatif..terkesima saya memandangnya..

    ReplyDelete
  3. hidup lah watak-watak tu...halus sungguh seni dia...

    ReplyDelete
  4. @Sasa Al-Sharif tu la... org islam xleh wat menda2 mcm ni... tp ok la utk tontonan..

    ReplyDelete
  5. @Sekamar Rindu... terkesima ye.. mula2 tgok igt yg btol2 pnye..kehkeh..

    ReplyDelete
  6. @Khairil.. seni halus la ni kot..hehe

    ReplyDelete
  7. wooo!terernya dya..neyh nk p berguru ng brader tuh..keh2!

    SAYANG SEMUDAH 1 2 3

    ReplyDelete
  8. @CIK GADIS .. lps ni cik gadis hebat r tang mekap2 nih..hahaha

    ReplyDelete
  9. terrer gila tukang solek ni..cer cuba solek mak plak pas ni..hahahha

    ReplyDelete
  10. wow!! sugoi ne!! kreatif bangat ni.. nampak real lak.. ^_^

    ReplyDelete
  11. @shezwan.. tu la.. btw sugoi tu ape..hehe

    ReplyDelete
  12. aku suka jugekkkk.............cantek patung tuh kan bro.

    ReplyDelete
  13. @Ryo Azhar Rahza.. tu r ryo.. wah makin mantap ye skrg..keke

    ReplyDelete
  14. sama kot... perrr..hebat mamat ni.. :)
    melawat...

    ReplyDelete
  15. @sobri yaacob.. thanks bro sudi melawat... =]

    ReplyDelete
  16. @rotashia faizal... trima kasih...hehe..
    eh2.. bagi pihak dia la..kekeke

    ReplyDelete
  17. Wah serius sebijik!! PANDAINYA DIA. mASAlahnya dah lah patung tu kecik...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Penapis Udara Coway

PROMOSI WAKTU TERHAD MODEL NEO RM95 SAHAJA

Agen Penapis Air Coway Di Kemaman & Dungun