Lelaki pakai Kanta Lekap...

sekadar hiasan...he

Bila terpandang lelaki pakai kanta lekap ni atau pon contact lens... rasa macam.. mak aii..mata dia...keke.. tapi kebanyakan yang aku tengok orang lelaki yang pakai contact lens ni, sangat2 la tak sesuai dengan muka dia.. tak tahu la kalau dari pandangan mata orang lain.. tapi bagi aku... sangat2 tak sesuai.. lagi2 yang ada warna dan yang bercorak2.. mak aiii...

pilih2!!
tapi kalu pakai contact lens yang biasa2 memang nampak ok ja.. pakai contact lens ni untuk bebas dari spek mata.. untuk nampak originality muka si pemakai tu... tapi jangan la sampai mata tu dah nampak macam mata hantu dalam dalam drama ku seru tu plak.. seram nengok...kekeke..

Sejuk mata memandang.......
Source
Originality is the best!!!!
lawa mata dia.... source

p/s: pompuan pon same gak kot... tp boleh di terima lagi.. asalkan tak berlebihan..hehe

Klik Sini: Fakta ke Auta..

Comments

Popular Posts