Posts

Showing posts from 2015

Penapis Udara Coway

Image
Assalamualaikum..
Udara kat malaysia sekarang ni sangat membimbangkan. 
Anak - anak dah mula rasa tak selesa, ada yang dah jatuh sakit. Kalau anak - anak duduk dalam rumah sekali pon, mesti sedut udara yang tak sihat sekarang ni.
Dah tiba masa tuan/puan untuk mula pakai penapis udara, bukan sahaja untuk masalah jerebu sekang ni, malah untuk kesihatan anak - anak untuk masa hadapan.
"Buka2 pintu terus menyala merah si Lombok ni, sebelum ni tak rasa sangat, tapi sejak jerebu ni, saya rasa sangat2 berbaloi guna penapis udara coway"
Lombok II
" Anak sulong saya deman baru2 ni, kebetulan pula masa tu saya baru melahirkan anak yang kedua, bila suami saya pergi jumpa doktor untuk anak sy yang demam tu, doktor cadangkan supaya kami asingkan tempat tidur anak2 kami, takut virus dari anak sulung saya yang demam tu berjangkit kat anak saya yang baru lahir. Tapi saya tak asingkan pon, tapi saya pasang Penapis Udara Coway dalam bilik,  sebab saya tahu selain dari tapis habuk, coway …

Promosi Coway Ogos 2015

Image
Assalamualaikum..
Berita baik bagi Tuan/Puan uyang berminat nak pasang penapis air coway di rumah/kedai/pejabat.
Untuk bulan Ogog 2015, coway ada buat promosi untuk pembelian model Sally, Petit dan Metro. Bagi model - model ni coway tidak mengenakan sebarang bayaran pendaftran. Ia adalah PERCUMA. Promosi ini adalah khas bagi sewa beli. Untuk pembelian cash, coway masih lagi tawarkan 10% diskaun untuk semua model.
Model Sally

Deposit asal: Rm 340 Deposit bagi bulan ogos (Promosi): RM140 Sahaja!! RM200 Diskaun!!
Rm140 Siap pasang.
Yuran bulanan bagi sewa beli Rm140

Model Petit

Deposit asal: Rm 320 Deposit bagi bulan ogos (Promosi): RM120 Sahaja!! RM200 Diskaun!!
Rm120 Siap pasang.
Yuran bulanan bagi sewa beli Rm120

Model Metro

Deposit asal: Rm 340 Deposit bagi bulan ogos (Promosi): RM140 Sahaja!! RM200 Diskaun!!
Rm140 Siap pasang.
Yuran bulanan bagi sewa beli Rm140


Untuk maklumat lanjut boleh terus hubungi saya
Naim 012 671 4009 call/sms/whatsapp

Agen Coway Kawasan Kemaman, Dungun dan Kuantan

Image
Assalamualaikum, 
Bagi yang berminat nak pasanag penapis air coway boleh call/sms/whatsapp saya ye. saya sekarang beroperasi di seluruh pantai timur. 
Jadi siapa -siapa yang berhajat nak pasang penapis air coway kat rumah, saya boleh tolong, untuk penerangan tentang produk, cara bayaran dan cara pembelian, boleh tanya saya, semua penerangan adalah PERCUMA!!
Untuk pemasangan bulan 6, Alhamdulillah saya dapat bantu 3 pelanggan saya yang nak pakai penapis air coway.

En Khairul - Villaem En Zairul - Petit En Azizi -  Villaem

Untuk pemasangan bulan 7. Alhamdulillah 5 pelanggan saya dah pun pasang penapis air diorang kat rumah masing masing.

Pn Wan Zaliha - Villaem En Aminuddin - Petit En Mahadi - Petit En Ikhwan - Villaem En Safarul - Villaem

Bagi yang berminat nak guna penapis air coway, saya boleh tolong tuan/puan untuk buat pembelian. =]
Naim  012 671 4009 call/ sms/ whatsapp

Pemasangan Penapis Air Coway May 2015

Image
Assalamualaikum.. Alhamdulillah, untuk bulan May, saya dapat bantu pelanggan saya yang nak pasang penapis air coway.. Rasa puas hati bila pelanggan saya dapat menggunakan penapis air untuk kegunaan sendiri dan juga keluarga. Matlamat saya nak semua dapat minum air bersih lagi sihat. :)

Bagi yang berminat untuk pasang penapis air di kawasan Dungun dan Kemaman, Boleh terus hubungi saya
Azie Coway 019 999 0946 fb:  sahabat coway
Dibawah ni saya sertakan testimoni pelanggan saya. 

En amzar dah siap2 bagitahu nak pasang penapis air luar rumah plak.  insyallah saya akan uruskan. kalau penapis air luar rumah ada yang terkini.. iaitu Bamboo. 






Antara testimoni pelanggan saya yang gembira selepas pemasangan penapis air coway. 
Alhamdulilah untuk bulan May.. Saya dapat bantu 5 keluarga utntuk pasang penapis air coway. :)
1. En Amzar - Villaem - Dungun 2. En Maheder -  Villaem - Air Putih Kemaman 3. Puan Saba - Value - Bukit Kuang Kemaman 4. En Azwan - Petit - Dungun 5. Pn Zunar - Villaem - Kerti…

Agen Penapis Air Coway Di Kemaman & Dungun

Image
Assalamualaikum...
Tengah cari nak beli penapis air coway ke? ke tengah survey? nak beli boleh, nak survey pon boleh.
Kalau ada masalah kat bawah ni memang wajib pakai penapis air coway ni.
Risau kualiti air dirumah?
Nak terus minum air tanpa perlu susah2 nak panaskan?
Nak cara senang buat susu anak? suami pon petik jari je buat Leceh tunggu cerek @ heater untuk masak air?
Pening kepala adik nak air sejuk, suami nak air panas, kakak nak air suam dalam satu masa?
Anda juga impikan air yang bersih & sihat untuk keluarga tersayang?
Ok, kat bawah ni saya akan bagi penerangan berkenaan produk coway secara ringkas. Produk coway ada beberapa jenis cuma saya hanya akan fokus kepada penapis air sahaja. Penapis air coway mempunyai 5 jenis iaitu:
Value

Petit

Villaem

Sally


Metro

Apolo ( Penapis luar rumah)








Sehingga bulan Mac Potongan 10% untuk semua model penapis air Coway

Apa yang best dengan penapis air Coway?
1. Canggih - Air panas/Air sejuk/Air biasa adalah automatik
2. Direct Piping - Tidak Perlu Tamba…