Wednesday, April 6, 2011

Master by Research...

Petang tadi teman kawan aku pergi ambil dia punya tesis master kat fakulti bahasa moden dan komunikasi... tengok kat tesis dia memang tebal lah... dan aku memang tahu dia nih memang terer dalam bab2 research ni.. sebab aku kenal dia dari UTeM lagi.. dia amik master pon kat utem bwh fakulti keusahawanan.. walaupon 1st degree dia machatronic eng.. dia hantar tesis ni untuk external examinar check.. dan hasilnya..... wuuuuuuuuuuuuu......


mantap lah.. dia yang bagi aku dah terer pon macam ni skali kena... adeh!!! mati la...... pas ni giliran aku lak..huhu. tapiiii... aku tanpa tesis... oh yeah!!!!... lupa lak....hehe



wow... jenuh la nak edit balik nih....boleh dikatakan setiap muka surat ada pembetulan.. suma Dr. tu check.. dari segi content, grammar, huruf, consistency.. uish.. jenuh dok dengar dia komen.. tuan punya tesis tak tahu aku dok upload ni.. tapi dia bagi amik gambar tu kira da kasik izin la tuh...hehe... dan part paling best adalah kat gambar bawah nih.... mantap!!!!!

wawawawawa.... rabak2... kos nak suh Dr tu check satu tesis tu RM760.. RM5/helai... rabak memang rabak.. tapi nak wat macam mana demi untuk dapat tesis yang terbaik...hohoho...

p/s: aku hampir2 ambil master skali ngan member aku nih... da siap isi borang dah.. tapi sebab masa tu aku tak dapat jadi RA.. aku cancel.. fuh!!! rasa macam keputusan aku tuh sangat tepat...hehe

No comments:

Post a Comment

Penapis Air Coway - Promosi Trade In

Berita baik untuk pengguna penapis air selain coway sebelum ni..  Coway ada promosi VINO Trade In.. Boleh la siapa - siapa yang dah la...