Sunday, March 20, 2011

Master Punya Citer...

Untuk info je la ye, aku nih pelajar sarjana (Rezeki2, tak terpikir pun boleh sampai ke tahap ni.. alhamdulillah..) kat salah sebuah universiti di dunia nih..kehkeh.. tapi malas nak citer kat mana, tapi kalau orang yang biasa dengan tempat ni korang tahu la kalau tengok gambar2 aku upload..(nampak sangat dalam negara.)
last kelas ari tu pasal subject TQM (Total Quality Managment), kalau nak tahu apa tu TQM leh tanye incik Google yang berilmu pengetahuan..

ape cer ngan subject nih.. tak ada apa2 yang menarik pon cuma die ni lebih kepada managment(manufacturing).. tapi yang wat aku tertarik ngan kelas hari sabtu baru2 ni sebab aktiviti yang dijalankan.. selain dari lect yang berjela2 macam tipikal kelas kat universiti, ade gak lect aku ni selitkan aktiviti yang berkaitan dengan subjek.. kira kreative gak la.. satu kelebihan untuk aku sebab menda ni jarang2 gak berlaku, jadi leh la aku ingat untuk jangka masa yang agak lama..

Aktiviti yang aku wat hari tu macam kat bawah ni.. design roket pastu banding group mana yang paling tinggi.. mainan budak skolah rendah je.. tapi menarik.. lepas ja habis main nih.. kita orang kene buat.. House Of Quality.. leh tnye incik google skali lagi.. kehkeh..


yang pakai tudung belakang tu pelajar antarabangsa macam aku, yang depan2 tu mamat iran pelajar tempatan... yang tudung putih yang cuba enterframe nih lect aku.. dibawa khas dari malaysia.. leh gak aku rasa jadi international student.. hehe




ni roket yang pelajar tempatan buat.. bole la takat lepas kepala aku... group aku buat memang tinggi teramat.. satu meter lepas kepala..hehe.. yang menang game ni tak ada la tinggi mana pon.. dalam 5-6meter macam tu la.. tak tinggi pon (mode bengang... aishh..)

4 comments:

  1. tu lah.. xperiment budak skolah..
    tp ble dah tua2 nih best gak main ryo..hahaha

    ReplyDelete
  2. eheh.tu ler pasal..kalo masuk lab biology..cam aku lak yg seronok main mnda2 utk eksprimen.wakakaka

    ReplyDelete
  3. haha.. tu ah..
    tp sjak dari dulu lg best klu bab2 wat xperiment ni..

    ReplyDelete

Penapis Air Coway - Promosi Trade In

Berita baik untuk pengguna penapis air selain coway sebelum ni..  Coway ada promosi VINO Trade In.. Boleh la siapa - siapa yang dah la...